مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 15:062020-02-26سياسي

راهکارهای منتخبان مردم فارس برای کاستن از حل مشکلات مردم


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این نشست که چهارشنبه برگزار شد، اظهار داشت: در انتخابات دوم اسفندماه 98 با جلوه های مختلف اخلاقی رو به رو بودیم و مشاهده شد که برخی از نامزدهای انتخابات در دفاع از سایر نیروهای انقلابی، کناره گیری کردند و برخی از نامزدها نیز پس از اعلام نتیجه انتخابات، با حضور در ستاد انتخاباتی رقیب خود، پیروزی را به او تبریک گفتند.

آیت الله لطف الله دژکام با اشاره به لزوم توجه منتخبان مجلس یازدهم به مساله برنامه ریزی افزود: وقتی انسان مسوولیتی بر عهده می گیرد، در ابتدا کارهای زیادی به نظرش می آید که می تواند انجام دهد اما آن برنامه و کارها هنگامی عملیاتی می شود که برای آنها برنامه ریزی داشته باشد و پیوسته آن را پیگیری کند.

وی همچنین به ارایه برنامه از سوی برخی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوره تبلیغات انتخاباتی اشاره و بیان کرد:، این اقدام ارزشمند است اما باید تا قبل از آغاز مجلس یازدهم برنامه ریزی در دستور کار منتخبان باشد و بی شک برنامه ریزی غیر از ایده پردازی است.

امام جمعه شیراز گفت: برنامه ای که مبتنی بر محاسبه کارشناسانه است، می تواند در طول چهار سال آینده از سوی نمایندگان به نتیجه برسد، پشتوانه کارشناسی استان نیز می تواند به منتخبان برای برنامه ریزی کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای منتخبان مردم فارس برای کاستن از حل مشکلات مردم

راهکارهای منتخبان مردم فارس برای کاستن از حل مشکلات مردم