مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 14:552020-02-26فرهنگي

ناگفته هایی از زندگی زنده یاد «فرج الله سلحشور» امشب از شبکه یک


همزمان با سالگرد درگذشت فرج الله سلحشور برنامه «راوی حقیقت» با موضوع تأثیر فیلم و سریال های تاریخی دینی و قرآنی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد .

- محمد هوشیاری تهیه کننده و کارگردان این برنامه در این باره به خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: با توجه به سالروز وفات فرج لله سلحشور این برنامه امشب ساعت 19/45 از شبکه یک سیما و تکرار آن پنجشنبه ساعت 6 صبح پخش خواهد شد، راوی حقیقت به بیان تأثیر و بازتاب فیلم و سریال های تاریخی دینی و قرآنی در ابعاد گوناگون می پردازد که با حضور شخصیت های برجسته در حوزه های مختلف تولید شده است.

هوشیاری افزود: با توجه به اینکه مرحوم سلحشور به عنوان فیلمسازی متعهد و موفق  در عرصه آثار تاریخی مذهبی و قرآنی مطرح بود لذا در این برنامه با گذری به مقاطع مختلف زندگی این هنرمند فقید می پردازیم.

تهیه کننده به رنگ آفتاب در ادامه گفت با توجه به زمان برنامه که در یک قسمت تدوین شده متأسفانه برخی از کارشناسان و میهمانان فرهیخته و همچنین آیتم های جذاب که با مشکلات فراوان آنها را در فواصل مختلف ضبط کرده بودیم را حذف نمودیم، زیرا قرار بود راوی حقیقت در سه قسمت آماده سازی شود.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون افزود: راوی حقیقت از شبکه های دیگر سیما نیز پخش خواهد شد و شبکه مستند پنجشنبه ساعت 17 و شبکه قرآن جمعه ساعت  16 این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از زندگی زنده یاد «فرج الله سلحشور» امشب از شبکه یک

ناگفته هایی از زندگی زنده یاد «فرج الله سلحشور» امشب از شبکه یک