مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 14:252020-02-26اجتماعي

تردد در «خوش ییلاق» ممنوع شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با توجه به نفوذ سامانه سرد بارشی و احتمال بارش برف و کولاک شدید در محور کوهستانی خوش ییلاق و حادثه خیر بودن این محور، - مهدی میقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص ممنوع شدن تردد در محور کوهستانی خوش ییلاق اظهار کرد: با توجه به نفوذ سامانه سرد بارشی و احتمال بارش برف و کولاک شدید در محور کوهستانی خوش ییلاق و حادثه خیر بودن این محور، مسیر کوهستانی خوش ییلاق تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد در آن ممنوع شد.

وی ادامه داد: در ایام گذشته نیز به دلیل برف و کولاک شاهد در راه ماندن مسافران بودیم که با اقدامات امدادی که انجام شد خوشبختانه شاهد حادثه خاصی نبودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر سایر محورهای استان گلستان باز است اما تردد در محورهای کوهستانی به ویژه محور توسکستان تنها با زنجیر چرخ ممکن است.

میقانی گفت: به شدت توصیه می کنیم مسافران سفرهای غیرضروری را در این ایام لغو کنند و با توجه به وضعیت جوی در صورت ضرورت در سفر حتما به توصیه های پلیس و راهداران توجه کنند.

وی تاکید کرد: عدم همراه داشتن و تسلط بر استفاده از زنجیر چرخ بیشترین مشکلی است که باعث در راه ماندن مسافران در محورهای کوهستانی به ویژه در استان گلستان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در «خوش ییلاق» ممنوع شد

تردد در «خوش ییلاق» ممنوع شد