مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 14:202020-02-26حوادث

برخورد پلیس با سودجویان هم چنان ادامه دارد/ کشف 580 هزار ماسک احتکار شده در پایتخت 


رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 580 هزار ماسک احتکار شده در حوالی خیابان فاطمی خبر داد و گفت: برخورد پلیس با سودجویان هم چنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی ذوالقدری در تشریح این خبر اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر خرید و احتکار ماسک های فیلتردار و یکبار مصرف توسط فردی در حوالی خیابان فاطمی تهران بررسی موضوع بر عهده تیم های عملیاتی ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: با برررسی های صورت گرفته و اقدامات فنی و اطلاعاتی، صحت و سقم خبر بررسی و مشخص شد، متهم در یک ساختمان نیمه کاره ماسک های یک بار مصرف را دپو کرده است.

وی با اشاره به هماهنگی های قضایی، عنوان کرد: عصر روز گذشته پنجم اسفندماه، تیمی از مأموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت به محل اعلامی اعزام و در بازرسی از این ساختمان نیمه کاره بیش از 580 هزار ماسک که به صورت ماهرانه در گوشه از این ساختمان مخفی شده بود، کشف شد.

ذوالقدری ابراز داشت: با دستور قضایی ساختمان پلمب و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با تاکید به استمرار این نوع مأموریت ها، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود جامعه ناپسند بودن رفتار محتکران که سبب افزایش نگرانی شهروندان و تأثیرات منفی بر سلامت آنها خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد پلیس با سودجویان هم چنان ادامه دارد/ کشف 580 هزار ماسک احتکار شده در پایتخت 

برخورد پلیس با سودجویان هم چنان ادامه دارد/ کشف 580 هزار ماسک احتکار شده در پایتخت