مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 14:102020-02-26اجتماعي

نشست 40 متری جاده نهاوند-نورآباد / رانندگان احتیاط کنند


بخشدار مرکزی نهاوند از نشست 40 متری محور نهاوند-نورآباد خبر داد و گفت: رانندگان برای عبور از این جاده احتیاط کنند.

- آیت صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بارش باران طی 48 ساعت گذشته در شهرستان نهاوند خسارات زیادی به زیرساخت های آب آشامیدنی، جاده ها و سایت های پرورش ماهی واقع در بخش مرکزی نهاوند وارد آمده است.

وی گفت: شب گذشته در منطقه گاماسیاب به سبب نشست 40 متری زمین خطوط انتقال مجتمع آب رسانی گاماسیاب دچار شکستگی شد اما با ورود به موقع آبفار مردم شاهد قطعی آب آشامیدنی در حوزه بخش مرکزی نهاوند نبودند.

بخشدار مرکزی نهاوند از نشست 40 متری جاده نهاوند-نورآباد خبر داد و گفت: در حال حاضر تردد در این محور برقرار است و طی جلسه ستاد بحران شهرستان نهاوند مقرر شد اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان هرچه سریع تر نسبت به ساماندهی و همچنین رفع خطر این مهم اقدام کنند اما از مردم خواهشمندیم ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری هنگام عبور از این محور احتیاط کنند.

وی در ادامه با اشاره به سابقه سیل فروردین ماه، گفت: طی همکاری اداره منابع آب شهرستان و دهیاران لایروبی کانال های دفع آب های سطحی 13 روستای مستعد وقوع سیل در بخش مرکزی پس از سیل فروردین ماه انجام شد و همین امر موجب شد هیچ یک از روستاهای ما خسارت مالی و جانی ناشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست 40 متری جاده نهاوند-نورآباد / رانندگان احتیاط کنند

نشست 40 متری جاده نهاوند-نورآباد / رانندگان احتیاط کنند