مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 13:502020-02-26سياسي

عبور از گردنه های دشوار با رمز خدمت به مردم


شاید تا دقایق پایانی روز دوم اسفندماه کسی نمی توانست به ضرس قاطع بگوید 2نفر برنده نهایی انتخابات قزوین کدامیک از نامزدها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مراد عنادی تحلیل گر ارشد مسائل سیاسی و رسانه در یادداشتی نوشت: دشواری در پیش بینی نه در ضعف تحلیل یا در اختیار نداشتن اطلاعات میدانی که به پیچیدگی ماراتن سنگین انتخابات این دوره مجلس در قزوین باز می گشت.

شایان ذکر است با توجه به نقش متغیرهای رنگارنگ در اتمسفر سیاسی حاکم بر قزوین نظیر متغیرهای قومیتی ، محلی گرایی ،بریزو بپاش مالی برخی از نامزدهاو حامیانشان و گرایش های سیاسی اصول گرا ، اصلاح طلب و اعتدال ، پیچیده بودن همواره یکی از شاخص های انتخابات مجلس و شوراها در قزوین بوده است هرچند دراین دوره به نظر می رسید نقش این متغیرها پررنگ تر شده است .

در چنین فضایی ریسک رقابت بسیاربالا به نظر می رسید.

دوراهی مستقل یا ائتلاف از مدت ها قبل از شروع رقابت های انتخاباتی برای مجلس یازدهم و متاثر از چالش هایی که در سطح کشور بروز و ظهور یافته بودند این دغدغه شکل گرفته بود که آیا این بار نیز همچون ادوار گذشته جریان های سیاسی اصلی کشور (اصولگرایان و اصلاح طلبان )می توانند نقش آفرین اصلی صفحه شطرنج انتخابات باشند یا این که هر نامزدی که مستقل بیاید برنده خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از گردنه های دشوار با رمز خدمت به مردم

عبور از گردنه های دشوار با رمز خدمت به مردم