مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-26سياسي

موانع تصویب لوایح FATF رفع شود/باید چهره ای ضدتروریسم داشته باشیم


دولت طی بیانیه ای درخصوص تصمیم کارگروه اقدام مالی(FATF) در مورد ایران تاکید کرد: باید موانع موجود بر سر راه تصویب لوایح FATF رفع و بهانه از دست بدخواهان ایران گرفته شود.

- دولت طی بیانیه ای درخصوص تصمیم کارگروه اقدام مالی(FATF) در مورد ایران تاکید کرد: باید موانع موجود بر سر راه تصویب لوایح FATF رفع و بهانه از دست بدخواهان ایران گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دولت جمهوری اسلامی ایران در جلسه امروز خود درخصوص تصمیم کارگروه اقدام مالی (FATF) در مورد کشورمان، بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: 1- سیاست ضد تروریسم ایران، مبتنی بر ماهیت عدالت خواهانه و صلح طلبانه نظام جمهوری اسلامی ایران است و در همه حوزه ها، از جمله مقابله با تأمین مالی تروریسم، به طور جدی اعمال می شود و انگیزه ما در پیگیری همه اقدامات علیه پولشویی و تأمین مالی تروریسم، خواست مردم ما و قوانین و مقررات داخلی ماست که در ادوار مختلف مجلس و دولت تصویب شده است.

2- بر همین اساس، از همکاری با کشورهای دیگر در این زمینه نیز استقبال کرده ایم و با اجرای مقررات مورد قبول کشورهای جهان و استانداردهای بین المللی در این زمینه که در راستای قوانین و مقررات داخلی ما و به مصلحت کشور بوده است، موافقت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع تصویب لوایح FATF رفع شود/باید چهره ای ضدتروریسم داشته باشیم

موانع تصویب لوایح FATF رفع شود/باید چهره ای ضدتروریسم داشته باشیم