مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 11:302020-02-26اقتصادي

شعبه جدید پارک علم و فناوری خراسان در دانشگاه فردوسی مشهد


با توجه به امضاء تفاهم نامه بین دانشگاه فردوسی مشهد و پارک علم و فناوری، شعبه جدید پارک علم و فناوری خراسان در دانشگاه فردوسی مشهد ایجاد می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی با توجه به امضاء تفاهم نامه بین دانشگاه فردوسی مشهد و پارک علم و فناوری، شعبه جدید پارک علم و فناوری خراسان در دانشگاه فردوسی مشهد ایجاد می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در خصوص امضاء تفاهم نامه با دانشگاه فردوسی، اظهار کرد: تفاهم نامه ای که ما با دانشگاه فردوسی امضا خواهیم کرد پیرو طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی است که با همکاری دانشگاه ها مبانی علمی آن تبیین شده است.

وی ادامه داد: بنابر این تفاهم نامه، دانشگاه باید در این طرح، خدمات آموزشی، پژوهشی و فناورانه را ارائه بدهد و مشاوره های علمی به استانداری و نهاد مردمی ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه بدهند تا بتوانیم مبانی الگوی مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی را تقویت کنیم و نظارت علمی بر این طرح داشته باشد.

این تفاهم نامه توسط علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی و دکتر کافی، ریاست دانشگاه فردوسی به امضا رسید.

در ادامه این نشست، رسولیان درخصوص تفاهم نامه بین پارک علم و فناوری و دانشگاه فردوسی، تصریح کرد: ما قصد داریم فضای فیزیکی را برای شرکت های دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبه جدید پارک علم و فناوری خراسان در دانشگاه فردوسی مشهد

شعبه جدید پارک علم و فناوری خراسان در دانشگاه فردوسی مشهد