مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 11:202020-02-26اقتصادي

سیل به زیرساخت های شهرستان نهاوند آسیب جدی وارد کرده است


سیل به زیرساخت های شهرستان نهاوند آسیب جدی وارد کرده و خسارت فراوانی به بار آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مراد ناصری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد بحران نهاوند که با حضور معاون استاندار و مسئولین استانی برگزار شد، گفت: حجم بارش های نهاوند تاکنون حدود 120 میلی متر بوده و اقداماتی در راستای کاهش خسارات صورت گرفته که تا حدودی مؤثر بوده است.

وی به مشکلات سیل در نهاوند اشاره کرد و گفت: شهر گیان در حال حاضر آب آشامیدنی ندارد و با تانکر آب رسانی می شود و در حوزه راه نیز خسارات زیادی متحمل شده است.

فرماندار نهاوند افزود: در بحث زیرساخت ها خسارت های زیادی به شهرستان نهاوند وارد شده که فردا و روزهای آینده میزان این خسارات مشخص می شود کمااینکه در بحث مسکن در تمام روستاها به نحوی متحمل خسارت شده ایم.

وی اظهار داشت: جاده گاماسیاب خسارت دیده و با توجه به تجربه ای که داریم فردا و پس فردا روزهای سختی برای نهاوند خواهد بود و باید کمک شود تا از این بحران به سلامت عبور کنیم.

ناصری به نابودی برخی زیرساخت ها اشاره کرد و گفت: در حوزه کشاورزی بخش عظیمی از خسارت ها را شاهدیم و بخش اعظم شیلات شهرستان تخریب شده است.

بخشدار مرکزی نهاوند نیز در ادامه گفت: چندین خانوار در این بخش جابه جاشده اند و به شیلات این بخش خسارت های زیادی واردشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل به زیرساخت های شهرستان نهاوند آسیب جدی وارد کرده است

سیل به زیرساخت های شهرستان نهاوند آسیب جدی وارد کرده است