مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 10:162020-02-26دانش

ارائه دروس دانشگاه علم و صنعت تا پایان سال غیرحضوری شد


رییس دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور دانشگاه تصمیم گرفت ارائه دروس را تا سه هفته آینده به صورت غیر حضوری به دانشجویان ارائه دهد که بالغ بر 96-95 درصد از دانشجویان نیز توانستند از طریق گوشی های هوشمند دروس را فرا بگیرند.

-  جبارعلی ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی فارس درباره تخلیه دانشگاه علم و صنعت ایران و آموزش غیرحضوری دانشجویان در مواجهه با ویروس کرونا، گفت: این دانشگاه برای اولین بار اراده کرده و با توجه به مسائلی که درخصوص ویروس کرونا پیش آمده تصمیم گرفت از زیرساخت های لازم برای آموزش الکترونیکی استفاده کند.

  ارائه آموزش الکترونیکی در دانشگاه علم و صنعت  وی افزود: در هفته جاری آموزش الکترونیکی این دانشگاه فعال بود و علی رغم تعطیلی کلاس های حضوری، آموزش غیرحضوری نیز به دانشجویان ارائه و این تجربه ای شد تا در طول هفته ای که کلا س ها تعطیل بود بتوانیم کمبودها و مشکلات ساختاری خود را اعم از تجهیزاتی، نرم افزاری، پشتیبانی و آموزش همکاران هماهنگ کنیم.

  رییس دانشگاه علم و صنعت ایران ادامه داد: ارائه دروس در دانشگاه تا سه هفته آینده (پایان سال) به صورت غیرحضوری ارائه خواهد شد و بررسی های اولیه نشان داده بالغ بر 96-95 درصد از دانشجویان توانسته اند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه دروس دانشگاه علم و صنعت تا پایان سال غیرحضوری شد

ارائه دروس دانشگاه علم و صنعت تا پایان سال غیرحضوری شد