مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 09:502020-02-26اجتماعي

سکوت شهرداری اهواز در بحبوحه بحران های شهری


اهواز کلانشهری است که در سال های اخیر با بحران های مختلفی در حوزه شهری مواجه شده است؛ ریزگردها، پس زدگی فاضلاب، سیل، فرونشست زمین و آبگرفتگی شدید در پی بارندگی، - ایسنا/خوزستان اهواز کلانشهری است که در سال های اخیر با بحران های مختلفی در حوزه شهری مواجه شده است؛ ریزگردها، پس زدگی فاضلاب، سیل، فرونشست زمین و آبگرفتگی شدید در پی بارندگی، برخی از این بحران ها هستند.

با توجه به شرایط اهواز، لازم است مدیریت شهری در ارتباط مداوم با اصحاب رسانه باشد تا به طور مستمر در زمینه مشکلات شهر و اقدامات انجام شده، پاسخگوی افکار عمومی باشد.

این در حالی است که از زمان آغاز مدیریت جدید شهری تاکنون، موسی شاعری شهردار اهواز نشست خبری برگزار نکرده و به تماس خبرنگاران با تلفنش پاسخ نداده است.

خبرنگاران تنها در حاشیه مراسم یا جلسات در دیگر ارگان ها مانند شورای شهر یا استانداری خوزستان می توانند شهردار را پیدا کنند و در جمع دیگر مسئولان احتمالا موفق به پرسیدن سوال خود از شاعری شوند البته اگر شهردار پاسخ قانع کننده ای بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علاوه بر این موضوع، شهردار اهواز در بدو به دست گرفتن سکان مدیریت شهری اهواز در اردیبهشت ماه امسال، رؤسای سازمان های شهرداری اهواز را ممنوع المصاحبه کرد و از آن زمان تنها معاونین وی حق مصاحبه داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت شهرداری اهواز در بحبوحه بحران های شهری

سکوت شهرداری اهواز در بحبوحه بحران های شهری