مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 09:402020-02-26سياسي

ثمره کار در نظام آموزشی باید توجه به اخلاق و خدا محوری باشد


نماینده ولی فقیه در لرستان، تاکید کرد: ثمره کار در نظام آموزشی باید توجه به اخلاق و خدا محوری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز چهارشنبه در دیدار با سرپرست و کارکنان معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به فرا رسیدن ماه پر برکت رجب، اظهار داشت: این ماه، ماه منحصر به فردی است، ماه رجب و ماه شعبان آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه امیدواریم که از فیض ها و بهره های معنوی این دو ماه استفاده لازم را ببریم و با آمادگی لازم وارد ماه مبارک رمضان شویم، عنوان کرد: در اهمیت نظام آموزش و پرورش جای هیچ بحثی نیست، آموزش و پرورش کانونی است که در آنجا جوانان و نوجوانان آماده پذیرش نکات علمی و اخلاقی می شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه بین رشد و توسعه کشورها و همچنین نظام آموزشی و موفقیت های موجود در این نظام رابطه مستقیمی وجود دارد، گفت: برنامه های آموزشی کشورهای توسعه یافته از کیفیت لازم برخوردار بوده و این امر در رشد علمی، تکنولوژی، صنعتی و… این کشورها تأثیرگذار بوده است.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه با اشاره به تأکیدات دین مقدس اسلام بر توجه به تربیت و اخلاق جوانان، گفت: ما باید مولفه هایی را در باب تربیت نوجوانان و جوانان در نظر بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثمره کار در نظام آموزشی باید توجه به اخلاق و خدا محوری باشد

ثمره کار در نظام آموزشی باید توجه به اخلاق و خدا محوری باشد