مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 09:002020-02-26اقتصادي

اجرای طرح شاخ شماری دام در کاشان


فرمانده پاسگاه منابع طبیعی کاشان گفت: طرح شاخ شماری دام در مراتع قشلاقی با هدف حفظ تعادل دام و مرتع در شهرستان اجرا شد.

- ایسنا/اصفهان فرمانده پاسگاه منابع طبیعی کاشان گفت: طرح شاخ شماری دام در مراتع قشلاقی با هدف حفظ تعادل دام و مرتع در شهرستان اجرا شد.

علی اصغر رضایی اظهار کرد: پاسگاه منابع طبیعی مجری شمارش دام مراتع قشلاقی است که این طرح را در مدت 60 روز با چهار نفر نیروی کار انجام دادند.

وی افزود: طرح شاخ شماری در 40 مرتع قشلاقی اجرا شد که بر اساس آمار، تعداد دام مجاز در مراتع قشلاقی شهرستان کاشان 16 هزار و 517 واحد دامی تعیین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی کاشان، رضایی، تصریح کرد: بهره برداران مراتع برای ادامه فعالیت لازم است در زمان تعیین شده برای تمدید پروانه ها، پرداخت عوارض دولتی و نصب هولوگرام پروانه شناسایی اقدام لازم را انجام دهند.

فرمانده پاسگاه منابع طبیعی کاشان، افزود: هرساله در دو فصل ییلاق و قشلاق، طرح‏ شمارش دام و مرتعداران در دستور کار اداره منابع طبیعی کل کشور قرار دارد که در ابتدای فصل زمستان و ابتدای فصل تابستان، این طرح تحت عنوان شاخ شماری دام اجرا می شود.

رضایی افزود: ورود زود هنگام دام به مرتع مانع از رشد و زادآوری گیاهان مرتعی یک ساله شده و زمینه تخریب مراتع را فراهم می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شاخ شماری دام در کاشان

اجرای طرح شاخ شماری دام در کاشان