مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 08:402020-02-26اقتصادي

تولید 10 میلیون تن فولاد تا افق 1404 در استان کرمان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان به افزایش میزان تولیدات شاخص صنعتی و معدنی استان کرمان در کنسانتره آهن، گندله آهن، آهن اسفنجی، شمش فولادی، - ایسنا/کرمان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان به افزایش میزان تولیدات شاخص صنعتی و معدنی استان کرمان در کنسانتره آهن، گندله آهن، آهن اسفنجی، شمش فولادی، فرش دستباف و کک اشاره داشت و گفت: با تکمیل و رشد زنجیره فولاد در استان کرمان تا افق 1404، تولید 10 میلیون تن از 55 میلیون تن فولاد هدف گذاری کشوری را خواهیم داشت.

مهدی حسینی نژاد صبح امروز 7 اسفندماه در دیدار استاندار کرمانبا برخی از مسئولین سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان تصریح کرد: میزان استخراج مواد معدنی در استان کرمان به 93 میلیون تن رسیده که با 50 درصد رشد، رتبه اول کشوری از این حیث را به خود اختصاص داده است.

وی به افزایش میزان تولیدات شاخص صنعتی و معدنی استان کرمان در کنسانتره آهن، گندله آهن، آهن اسفنجی، شمش فولادی، فرش دستباف و کک اشاره داشت و افزود: با تکمیل و رشد زنجیره فولاد در استان کرمان تا افق 1404، تولید 10 میلیون تن از 55 میلیون تن فولاد هدف گذاری کشوری را خواهیم داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان عنوان کرد: در حوزه پروژه های اقتصاد مقاومتی 34 پروژه با 58 میلیارد تومان سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 10 میلیون تن فولاد تا افق 1404 در استان کرمان

تولید 10 میلیون تن فولاد تا افق 1404 در استان کرمان