مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 08:402020-02-26اقتصادي

همتی: تورم زیر 20 درصد دور از ذهن نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، نهمین نشست دوره ای رییس کل بانک مرکزی با اقتصاددانان با محوریت موضوعاتی نظیر اقدامات بانک مرکزی برای ثبات بازار ارز، - رییس شورای پول و اعتبار درباره حجم نقدینگی عنوان کرد: هر چند نرخ 28 درصد برای نقدینگی بالا است؛ اما با توجه به شرایط کشور و نیز کاهش درآمد های نفتی، انحراف سه درصدی این نرخ از میانگین 50 ساله نقدینگی، نشان از کنترل شرایط دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، نهمین نشست دوره ای رییس کل بانک مرکزی با اقتصاددانان با محوریت موضوعاتی نظیر اقدامات بانک مرکزی برای ثبات بازار ارز، کنترل نقدینگی و تأمین منابع مورد نیاز تولید، برنامه های مهار تورم، روند عملیات بازار باز، اهمیت صادرات غیرنفتی و تصمیم اخیر FATF، عصر دیروز در بانک مرکزی برگزار شد.

عبدالناصر همتی در این نشست با اشاره به شرایط خاص و حساس کشور گفت: بانک مرکزی با در نظر داشتن شرایط کشور، بیشتر تلاش خود را بر تأمین ثبات و آرامش بازار های پول و ارز داشته است.

رییس کل بانک مرکزی ضمن قدردانی از پیشنهادات و ایده هایی که از طرف اقتصاددانان و سایر کارشناسان مطرح می شود، گفت: با توجه به مرجعیت گفته ها و نظرات صاحب نظران در جامعه از آنان دعوت می شود، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همتی: تورم زیر 20 درصد دور از ذهن نیست

همتی: تورم زیر 20 درصد دور از ذهن نیست