مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 08:262020-02-26پزشكي

مبارزه با «علم» و آسیب به «دین » به بهانه «کرونا»!


پایگاه خبری جماران، در عبور روزگار همواره حادثه ها و اتفاق هایی در زندگی بشر پیش می آید که کارشناسان مربوطه بر اساس تجربه و آزمایش و فریضه های علمی به ارائه راهکار می پردازند.

در این روزها، کشور عزیز ما مواجه است با بیماری کرونا و متخصصین و کارشنان مربوطه به صراحت اعلام کردند از هر گونه تجمع و اجتماعات پرهیز شود تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

اینجا؛ برخی به ظاهر متدینین با مسلک تقدیرگرایی دست روی دست می گذارند و می گویند ؛ خدا خواسته وبس! برخی دیگر باتمسک به برخی روایات ضعیف السند، ارائه نسخه می کنند و منکر طب جدیدند.

و برخی راه مقابله را محض دعا معرفی می کنند و بس! ازسه گروه بالا جدی تر کسانی هستند که با بی توجهی به دستورات موکد کارشناسان بر منع تجمعات اعم از مذهبی و غیر آن، به مقابله پرداخته و به بهانه انجام مناسک دینی و یا توسل به اهل بیت(ع)، نظریه کارشناسان بهداشت را مقابله با دین معرفی می کنند و بر انجام آن پافشاری می کنند! این روش غیر اینکه به سلامتی مردم آسیب جدی می زند، به دین ضربات غیر قابل انکاری می زند! واقعا؛چرا و با چه توجیهی؟! شریعت و فقه ما مسلمین - چه شیعه و چه سنی - در برابر هر امرِ مذهبی و یا نُسُکِ دینی که در عمل به آن ضرری نهفته باشد، ایستادگی کرده و انجام آن را جائز نمی داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با «علم» و آسیب به «دین » به بهانه «کرونا»!

مبارزه با «علم» و آسیب به «دین » به بهانه «کرونا»!