مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 08:262020-02-26پزشكي

چتر وحشت کرونا بر هرمزگان با ورود مسافران گسترده تر می شود


تاکنون دو مورد مثبت کرونا در هرمزگان تایید شده که یکی از آنها فوت و دیگری وضعیتش رو به بهبود است و با این موارد مثبت، هرمزگان وارد کانال استان های آلوده کشور شده است که برای کنترل شرایط نیازمند اقدامات پیشگیرانه و توجه جدی دستگاه های مسوول در کنار دانشگاه علوم پزشکی است.

اما متاسفانه هنوز مساله کرونا چندان در هرمزگان جدی گرفته نشده، زیرا با وجود مثبت بودن مواردی در این استان ، هنوز ترددها در مسیر قشم به بندرعباس و برعکس (قشم کانون آلودگی) تا شب گذشته برقرار بود و از حوالی ساعت 20 ترددها متوقف شده است، در حالی که باید زودتر از این اقدام میشد و منتظر مثبت بودن نتیجه نباید بود.

حداقل همانند استانهای شمال ورود مسافر به استان را ممنوع کنند ویا ورودی به استان از مسافران تست کرونا بگیرند زیرا موضوع خیلی جدی بوده و سلامت مردم در معرض تهدید است و شیوع این بیماری از یک بیمار که از قم به قشم سفر کرده بود آغاز شد.

لطفا تا عادی شدن شرایط به هرمزگان سفر نکنید امروز نیز بسیاری از شهروندان در تماس با خبرنگاران ایرنا نگرانی خود را نسبت به حضور مسافران مناطق مختلف کشور به ویژه شهرهای جنوبی استان کرمان و استان فارس در هرمزگان اعلام کرده اند و خواهان ورود جدی مسوولان برای کنترل این مساله هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر وحشت کرونا بر هرمزگان با ورود مسافران گسترده تر می شود

چتر وحشت کرونا بر هرمزگان با ورود مسافران گسترده تر می شود