مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 08:062020-02-26سياسي

علاج درد تردید مردم نسبت به خدمات بنیاد مستضعفان شفاف سازی است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متأسفانه برخی افراد از بی اطلاعی مردم سوء استفاده می کنند و آبروی بنیاد مستضعفان را با شعار زیر سؤال می برند و مردم هم به دلیل عدم آگاهی دچار تردید می شوند لذا اطلاع رسانی و شفاف سازی علاج درد تردید مردم نسبت به خدمات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیرعامل هلدینگ کشاورزی و دامپروری فردوس پارس وابسته به بنیاد مستضعفان کشور، اظهار داشت: تشکیل بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی برای مدیریت اموال غصب شده مردم به وسیله حکام زور بوده است.

وی با تأکید بر اینکه اطلاعات لازم به مردم دادن برای کسب اعتماد بیشتر کار مفیدی است که باید محقق شود، بیان داشت: واگذاری 84 هزار قطعه اسناد ملکی توسط بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی به صاحبان اصلی که مدرک ارائه کردند برای مردم بسیار مفید است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تشکیلات بنیاد مستضعفان برای امانت داری و در جهت خدمت و توسعه کشور است و مردم نیز باید باید با این مهم آشنا شوند، تبیین کرد: باید فعالیت ها و طرح های بنیاد مستضعفان به جامعه اطلاع رسانی شود زیرا نقش مثبتی در افزایش اعتماد مردم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاج درد تردید مردم نسبت به خدمات بنیاد مستضعفان شفاف سازی است

علاج درد تردید مردم نسبت به خدمات بنیاد مستضعفان شفاف سازی است