مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 07:402020-02-26حوادث

انواع بیمه مسافرتی را بشناسید


سفر پر از غافلگیری های عجیب و غریبی است که اغلب از آنها بی خبریم.

لغو یا تاخیر پرواز یا گم شدن چمدانی که حاوی وسایل مهم است! - سفر پر از غافلگیری های عجیب و غریبی است که اغلب از آنها بی خبریم.

لغو یا تاخیر پرواز یا گم شدن چمدانی که حاوی وسایل مهم است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام الی گشت، تاخیر پرواز یا گم شدن چمدان ها مهمترین مواردی است که در هر سفری برای مسافرین پیش می آید و در کنار عوامل طبیعی همچون سیل، زلزله، آتش سوزی، جنگ، قحطی، بیماری و خراب شدن تاسیسات می توانند در زمره مواردی باشند که خرید بیمه مسافرتی را واجب می کنند.

چرا بیمه مسافرتی لازم است؟ بیمه مسافرتی با بیمه تامین اجتماعی متفاوت است و جامعه هدف اینگونه بیمه ها افرادی هستند که به سفرهای خارجی می روند.

در برخی موارد تعداد روزهای بیمه های مسافرتی با توجه به تعداد روزهای سفر قابل تنظیم است و برای هر نوع سفر پزشکی، کاری، گردشگری و تمام سفرهایی که به ویزای شنگن نیاز دارند، بیمه مسافرتی متفاوتی در نظر گرفته شده است.

خدمات بیمه ای در ایران توسط شرکت های مختلفی انجام می شود که معتبرترینشان با شرکت میدایست و شرکت رایزشوتز در جهت خدمات دهی مناسب به مسافرین خارج از کشور همکاری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع بیمه مسافرتی را بشناسید

انواع بیمه مسافرتی را بشناسید