مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 07:402020-02-26سياسي

محتوای موجود در فضای مجازی درباره خطر کرونا بیش از جو واقعی است


عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای ایران گفت: محتوایی که در فضای مجازی نسبت به خطر کرونا ایجادشده بیشتر از جو واقعی است در حال حاضر جامعه ایرانی در هر جا به کرونا فکر و از کرونا صحبت می کند، - ایسنا/قزوین عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای ایران گفت: محتوایی که در فضای مجازی نسبت به خطر کرونا ایجادشده بیشتر از جو واقعی است در حال حاضر جامعه ایرانی در هر جا به کرونا فکر و از کرونا صحبت می کند، در این میان رسانه ها باید محتواهایی در جهت آرام کردن مردم تولید و منتشر کنند.

سعید پورایمانی، عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای ایران در گفت وگو با ایسنا با اشاره به هراس رسانه ای کرونا، تصریح کرد: آنچه این روزها در رسانه های بیگانه و اغلب شبکه های اجتماعی در خصوص شیوع کرونا در ایران مطرح می شود در جهت ارعاب و ترساندن مردم است.

وی افزود: مشابه این مورد را در داعش مشاهده کردیم، داعش پیش از اینکه حمله کند و منطقه ای را بگیرد فیلم هایی از کشتار، گردن زدن، قتل و دستگیری زنان را منتشر می کرد و زمانی که حمله می کرد با توجه به فضای ارعاب ایجادشده می توانست بدون مقاومت فضا را تسخیر کند.

مدیر مرکز دیجیتال قزوین اظهار کرد: در حوزه کرونا نیز همین طور است و رسانه های بیگانه نسبت به ارعاب مردم تلاش می کنند و به سایر کشورها در خصوص ارتباط با ایران تذکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتوای موجود در فضای مجازی درباره خطر کرونا بیش از جو واقعی است

محتوای موجود در فضای مجازی درباره خطر کرونا بیش از جو واقعی است