مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 07:402020-02-26اجتماعي

نامه ای درخصوص تعطیلی باشگاه های ورزشی مشهد دریافت نکرده ایم


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: به همه مربیان و باشگاه داران عنوان کردیم با وجود اینکه هنوز هیچ ابلاغ رسمی به ما نشده اما شما اولویت را سلامت و حفظ بهداشت ورزشکاران قرار دهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در روز های گذشته پس از لغو رویداد های مختلف ورزشی در سطح کشور و خراسان رضوی و تعطیلی برخی مکان های عمومی مانند سینماها، مدارس و دانشگاه ها و همچنین لغو دوره های آموزشی نگرانی های در خصوص فعالیت باشگاه های ورزشی و شیوع ویروس کرونا در این امکان دغدغه هایی را به وجود آورد.

در این زمینه موارد بسیاری را شاهد بودیم که در سطح شهر مشهد و استان خراسان رضوی بسیاری از باشگاه های بدنسازی اقدام به ضدعفونی مرتب محیط باشگاه و وسایل ورزشی کردند و همچنین برخی از باشگاه ها با تعطیلی چند روزه سعی در مشارکت در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشتند.

اما در این زمینه همچنان هیچ ابلاغیه رسمی از سوی نهاد های رسمی مانند اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ستاد پیشگیری از کرونای استان مبنی بر تعطیلی باشگاه ها ارسال نشده و تنها در این زمینه بر رعایت موارد بهداشتی تاکید شده که با آگاهی جامعه بدنسازی و پرورش اندام تمهیدات لازم در بخش های لازم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه ای درخصوص تعطیلی باشگاه های ورزشی مشهد دریافت نکرده ایم

نامه ای درخصوص تعطیلی باشگاه های ورزشی مشهد دریافت نکرده ایم