مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 07:262020-02-26سياسي

180 هکتار از اراضی ملی چهارمحال و بختیاری رفع تصرف شد


سید احسان حسینی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یگان حفاظت از اراضی در اداره کل راه و شهرسازی فعال است و موارد تصرف اراضی را با حساسیت رصد می کند و چنانچه در این خصوص مواردی خلاف قانون رخ دهد به موجب رای دادستان و مراجع قضایی پیگیری و رفع تصرف می شود.

وی همچنین از صدور 260 رای قضایی در حوزه اراضی تصرفی در سالجاری خبر داد و گفت: از این تعداد 45 پرونده که از سال های گذشته بلاتکلیف مانده بود تعیین تکلیف و رای قطعی برای آن صادر شد.

حسینی در ادامه معارضات را از مهمترین موانع پیشبرد طرح های راه سازی در استان عنوان کرد و گفت: در محور چهارخطه شهرکرد به بروجن در ناحیه سفیددشت به فرادنبه کار به کنُدی پیش می رود و مالکین اراضی در این منطقه ادعای مالکیت دارند و مانع از اجرای طرح شده اند.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری همچنین از واگذاری 120 مورد واگذاری زمین مشاع به خانواده شهداء و ایثارگران خبر داد و گفت: 14 هکتار زمین به صورت عمومی به این خانواده ایثارگران واگذار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، 178 طرح در حوزه راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است که از این تعداد 5 طرح در ردیف طرح های اقتصاد مقاومتی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 هکتار از اراضی ملی چهارمحال و بختیاری رفع تصرف شد

180 هکتار از اراضی ملی چهارمحال و بختیاری رفع تصرف شد