مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 07:162020-02-26سياسي

شهادت 100 روز پس از حج/ شهید رحمانی در ارتفاعات سبلان جاودانه شد


خلبان شهید امیرسرتیپ دوم محمدرضا رحمانی پله های ترقی را از دوران کودکی یک به یک طی کرد و با فتح قله های تقوا، علم و دانش اوج گرفت و با اجکت کامل از دنیای فانی در دی ماه تنها 110 روز پس از بازگشت از سفر حج در ارتفاعات سبلان به آرزو و خواسته خود در سرزمین وحی .

- خبرگزاری فارس؛ محمد حسینی: سقوط یک فروند هواپیمای میگ 29 نیروی هوایی ارتش در روز چهارشنبه 4 دی ماه سال جاری حین انجام مأموریت در ارتفاعات سبلان از حوادث و اخبار مهم سال 98 بود که خلبان دلیر و شجاع این جنگنده امیر سرتیپ دوم محمدرضا رحمانی که بارها سابقه و تجربه تست هواپیماهای جنگی را بر عهده داشت این بار در راه خدمت به کشور و ملت جاودانه شد.

به منزل پدری این شهید بزرگوار در محله دولت آباد شهرری رفتیم و با مادر، دو برادر و پنج خواهر شهید رحمانی گفت وگوی مفصلی انجام دادیم که از نظرتان می گذرد: خانم سلطان رحمتی مادر شهید رحمانی می گوید: تقریبا 50 سال است در محله دولت آباد زندگی می کنیم و محمدرضا فرزند چهارم در سال 55 که آن زمان در فلکه دوم ساکن بودیم به دنیا آمد.

کلا 8 فرزند دارم سه پسر و 5 دختر که محمدرضا و علیرضا فرزندان چهارم و پنجم باهم دوقلو بودند و از یک جایی محمدرضا از علیرضا فاصله گرفت و در مسیری قرار گرفت که پایان آن ختم به خیر و شهادت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت 100 روز پس از حج/ شهید رحمانی در ارتفاعات سبلان جاودانه شد

شهادت 100 روز پس از حج/ شهید رحمانی در ارتفاعات سبلان جاودانه شد