مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 07:062020-02-26سياسي

انقلاب اسلامی به سرعت در حال گسترش در سطح دنیاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه زاهدان، سردار محمد کرمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان اظهار داشت: سپاه پاسداران نیروی نظامی اندیشه ورز بوده و این تفاوت ما با سایر نیروهای نظامی است که توانستیم در دوران دفاع مقدس و بعد آن سربازی ولایت فقیه و آنچه که رضای الهی در آن باشد را انجام دهیم.

وی با اشاره به سه راهبرد در دستور کار خود در سیستان و بلوچستان، افزود: در این منطقه به دنبال امنیت پایدار هستیم و بر این اساس باید در حوزه های مختلف تلاش کنیم.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور اظهار داشت: همبستگی و اتحاد می تواند کار را برای رسیدن به هدف پیش ببرد، اگر همه یک هدف و یک صدا بودیم خدا نیز ما را برای رسیدن به اهداف کمک می کند.

وی با بیان اینکه باید در مقابل دشمن هوشیار بود، گفت: دشمنان این مرز و بوم همیشه طرح های خود را با دقت برنامه ریزی و اجرا می کنند اگر هوشیار نباشیم دچار آسیب می شویم.

سردار کرمی تصریح کرد: وضعیت منطقه وضعیت خوبی است، گروهک هایی هستند که توسط برخی از دشمنان تجهیز و آموزش می بینند ما محکم ایستاده ایم و اجازه نمی دهیم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوانند حرکتی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی به سرعت در حال گسترش در سطح دنیاست

انقلاب اسلامی به سرعت در حال گسترش در سطح دنیاست