مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 07:002020-02-26اجتماعي

از نصب سیل بند بر روی پل دارابکلا تا بازسازی جاده گهرباران


رییس راهداری حمل ونقل جاده ای میاندورود از نصب سیل بند در پل دارابکلا  خبر داد.

- کامل نصرالهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری از نصب سیل بند در دارابکلای ساری خبر داد و اظهار کرد: نصب سیل بند در پل دارابکلا برای جلوگیری از طغیان رودخانه ها در مواقع سیل انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر، تخریب پل دنگسرک در منطقه دشت ناز در سیل داشتیم که اقدام به بازسازی در دو فاز انجام شد، افزود: این پل در فروردین ماه افتتاح خواهد شد.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای میاندورود ادامه داد: برای اینکه از وقوع سیل جلوگیری شود باید به موقع دهانه آبراه  پاکسازی شود که در این زمینه، 500 متر بالادست پل و هزار متر پایین دست پل نگهداری آن به عهده حمل و نقل راهداری است تجاوز به پل موجب نشست و واژگونی خواهد شد.

رییس راهداری حمل و نقل جاده ای میاندورود در این زمینه تأکید کرد: آب منطقه ای باید هر سال لایروبی انهار و رودخانه ها را انجام دهد، بحث سر باز بودن کانال های محدود زید تا سه راه گهرباران که منجر به تصادف می شود مشکلی است که متولیان شرکت دشت ناز باید به آن رسیدگی کنند.

وی یادآور شد: پروژه ای در محور دارابکلا به روستاهای بالادست داشتیم که دیوار 70متری سنگ ملاتی با اعتبار 670 میلیون تومان، زهکشی طولی انجام شد، ولی ریشه درختان قسمت بالای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نصب سیل بند بر روی پل دارابکلا تا بازسازی جاده گهرباران

از نصب سیل بند بر روی پل دارابکلا تا بازسازی جاده گهرباران