مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 06:502020-02-26اقتصادي

فشار کارخانه های لبنیاتی به دامداران/ به هر دامدار اصفهانی 30 کیلو ذرت دولتی می رسد


عضو هیأت مدیره شرکت تعاونی گاوداران استان اصفهان گفت: کارخانه های لبنیاتی برای پایین آوردن قیمت شیر، پرداخت پول دامدار را با تاخیر انجام می دهند.

- پیروز علوی نیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد وضعیت دامداران استان اصفهان اظهار داشت: پای تولید ملی ایستاده ایم اما دست های خیانت کاری هستند که در شغل ما کارشکنی می کنند.

عضو هیأت مدیره شرکت تعاونی گاوداران استان اصفهان ضمن انتقاد از عدم حمایت مسؤولان جهاد کشاورزی ادامه داد: برخی از کارخانه های لبنیاتی می گویند می خواهیم قیمت تمام شده را پایین بیاوریم، به همین دلیل می خواهند شیر را ارزان تر از دامدار بخرند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر قیمت مصوب هر لیتر شیر 2650 است اما تعدادی از کارخانه ها قیمت خرید را کاهش داده و 2350 تومان می خرند اما قیمت تمام شده را کاهش نداده اند؛ تعدادی از کارخانه های لبنیاتی برای مجبور کردن دامدار به فروش شیر به قیمت مورد نظرشان پول شیر را نقد نمی دهند و به همین دلیل بسیاری از دامداران برای خرید نهاده های دامی به مشکل خورده اند.

علوی نیا با بیان این که 85 روز طول می کشد تا پول شیر به دامدار برسد، تصریح کرد: مشکل دیگر دامداران این است که جو و ذرت که با ارز دولتی خریداری می شود و باید به قیمت 1360 تومان به دستشان برسد، در عمل 1650 تومان تمام می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار کارخانه های لبنیاتی به دامداران/ به هر دامدار اصفهانی 30 کیلو ذرت دولتی می رسد

فشار کارخانه های لبنیاتی به دامداران/ به هر دامدار اصفهانی 30 کیلو ذرت دولتی می رسد