مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 06:302020-02-26بين الملل

کرونای عزیز به داد ما رسید!


همه ما در کشتی نوح زندگی می کنیم و اگر یک بخشی از این کشتی سوراخ شود، همه بشریت مورد تهاجم قرار می گیرند و این اتفاق بسیار خطرناکی است و همه ما باید نگران یکدیگر باشیم به همین خاطر می گویم تنها فایده «کرونای عزیز» شاید این باشد که از این به بعد به داد هم .

- همه ما در کشتی نوح زندگی می کنیم و اگر یک بخشی از این کشتی سوراخ شود، همه بشریت مورد تهاجم قرار می گیرند و این اتفاق بسیار خطرناکی است و همه ما باید نگران یکدیگر باشیم به همین خاطر می گویم تنها فایده کرونای عزیز شاید این باشد که از این به بعد به داد هم برسیم و در کنار هم قرار بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: این روزها ترس و دلهره عجیبی در دل مردم رخنه کرده؛ ترس از ویروس و بیماری واگیردار کرونا و این دل نگرانی آن قدر پیشرفت کرده که دیگر بر روح جامعه نشسته است و بی تردید آن چه در این روزهای سخت و مملو از خبرهای تلخ می تواند التیام بخش روح های رنجور ما باشد جدا از رعایت نکات بهداشتی، دعوت به آرامش و ایجاد همدلی است تا با کلام مهربانی آرام آرام آرامش را به جامعه برگردانیم.

محمد صالح علا، شاعر و نویسنده، در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: به نظر می رسد که کرونا ی نازنین موجب وحدت میان مردم دنیا شده و این خبر خوبی است مگر کرونا به داد ما برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای عزیز به داد ما رسید!

کرونای عزیز به داد ما رسید!