مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 06:202020-02-26پزشكي

تاکنون مورد مثبت آلوده به ویروس کرونا در کردستان نداشته ایم


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه تاکنون مورد مثبت آلوده به ویروس کرونا در استان نداشته ایم،گفت:احتمال اینکه دیر یا زود کسانی به این بیماری مبتلا شوند وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ابراهیم قادری اظهار داشت: تاکنون 52 نفر که مشکوک به این بیماری بودند در مراکز درمانی بستری شده اند که 21 نفر از آنان مورد آزمایش قرار گرفته و از این تعداد جواب آزمایشات چهار نفر منفی بوده است.

وی با بیان اینکه ویژگی ویروس کرونا بالا بودن سرایت آن است، افزود: در بحث تهیه ماسک مشکل وجود دارد چرا که خود وزارت بهداشت خریدار است اما بزودی با توزیع آن این مشکل نیز رفع خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به اقدامات انجام شده برای پیشگیری و مقابله با این ویروس اشاره کرد و ادامه داد: هر کسی مشکوک به این بیماری باشد تمام اقدامات لازم روی آن فرد انجام و افرادی که پزشک تشخیص دهد بستری و ایزوله خواهند شد.

قادری با بیان اینکه در صورت مثبت بودن آزمایش، مراقبت های لازم بیشتر و توصیه ها جدی تر می شود، یادآور شد: در هر شهرستان بیمارستانی در نظر گرفتیم که افراد مشکوک به کرونا به آن مراجعه و بستری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون مورد مثبت آلوده به ویروس کرونا در کردستان نداشته ایم

تاکنون مورد مثبت آلوده به ویروس کرونا در کردستان نداشته ایم