مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 05:552020-02-26حوادث

قاچاقچیان مواد مخدر در دام مرزبانان هنگ تایباد


فرمانده هنگ مرزی تایباد از کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر و بیش از 300 لیتر سوخت قاچاق در مرزهای تایباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، کاظم صمدی اظهار کرد: طی تلاش های شبانه روزی و عملیات های جداگانه، مرزداران هنگ تایباد موفق به کشف 10 کیلوگرم موادمخدر و بیش از 340 لیتر سوخت قاچاق شدند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و انسداد مرز، مرزداران این هنگ در پی کسب اخباری مبنی بر قصد ورود قاچاقچیان مواد مخدر به داخل کشور، بلافاصله در محل های احتمالی ورود آنها کمین کردند.

وی افزود: مرزبانان این هنگ با اشراف اطلاعاتی منطقه و انجام کمین های هدفمند موفق به کشف 10 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک شدند که در این رابطه چهار قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

صمدی گفت: مرزبانان هنگ تایباد با اشرافیت اطلاعاتی و نیز رصد شبانه روزی، طی چند مرحله موفق شدند در پست و کنترل دوغارون مقدار 340 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل به ارزش ریالی 187 میلیون ریال را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد خاطر نشان کرد: دشمنان این خاک و بوم از هر فرصتی به منظور پیشبرد اهداف شوم خود مانند ورود مواد مخدر به داخل خاک کشور عزیزمان استفاده می کنند اما در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان مواد مخدر در دام مرزبانان هنگ تایباد

قاچاقچیان مواد مخدر در دام مرزبانان هنگ تایباد