مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 05:552020-02-26بين الملل

برخورد پلیس کانادا با معترضان اشغال کننده خطوط راه آهن


پلیس کانادا در پی اقدام گروهی از معترضان در این کشور در اشغال و مسدود کردن خطوط اصلی راه آهن علیه این معترضان اقدام و تعدادی از آنها را دستگیر کرد.

- پلیس کانادا در پی اقدام گروهی از معترضان در این کشور در اشغال و مسدود کردن خطوط اصلی راه آهن علیه این معترضان اقدام و تعدادی از آنها را دستگیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این معترضان که عمدتا شامل بومیان کانادایی هستند به یک سری پروژه های لوله کشی و تاسیسات نفتی در حال احداث از سوی دولت معترضند.

اعتراضات آنها باعث لغو شدن هزاران سفر ریلی در کانادا و معلق شدن 1500 فرصت شغلی شده است.

معترضان عضو قبیله موهاک در ناحیه تایندیناگا استان اونتاریو ابتدا در همبستگی با قبیله وت سووت در غرب کانادا خط آهن سراسری را اشغال کردند، با دخالت پلیس متفرق شدند.

اشغال خطوط آهن سراسری کانادا که شرق و غرب این کشور را با حدود 4000 کیلومتر ریل آهن به هم وصل می کند، در چند روز گذشته مشکلات فراوانی برای حمل و نقل ریلی در این کشور ایجاد و 1500 فرصت شغلی را تعلیق کرد.

اعتراض ها از آنجا آغاز شد که قبایل سرخ پوست و اصیل کانادا در کرانه غربی این کشور به نادیده گرفتن حق مالکیت آنها بر اراضی که در مسیر احداث خطوط لوله انتقال گاز قرار دارند، شاهراه ریلی این کشور در کرانه غربی را مسدود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد پلیس کانادا با معترضان اشغال کننده خطوط راه آهن

برخورد پلیس کانادا با معترضان اشغال کننده خطوط راه آهن