مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 05:462020-02-26سياسي

جولان سیلاب در معابر و خیابان های خرم آباد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا شدت بارش ها و نبود سیستم های زهکشی و کانال های زیرزمینی استاندارد برای جمع آوری و رفع آب های زیرزمینی هر ساله هنگام بارندگی مشکلاتی عدیده ای برای مردم خرم آباد به وجود می آورد.

در 48 ساعت گذشته نیز بارش های سیل آسا موجب افزایش چشمگیر آب های سطحی در شهر شده و خیابان میدان های اصلی از جمله علوی، 30 متری شهید پژوهنده، انقلاب، خیابان امام و مطهری را درگیر کرده و کانال های عبور آب در اطراف خیابان نیز به دلیل حجم بالای بارندگی و البته زباله، مسدود شده اند و آب در حال بازگشت به معابر است.

منطقه گلدشت در جنوب خرم آباد همچنان وضعیت تردد مناسبی ندارد و بسیاری از خیایان و معبرهای آن سیلابی و یا مملو از گل و لای هستند در حالیکه سه راهی گلدشت نیز از روز گذشته تاکنون حجم بسیاری از بارش ها را همچنان در خود جای داده و به دلیل اینکه سیلاب دفع و یا پمپاژ نشده مردم این منطقه با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

چندین پل بر روی خرم رود واقع شده اند که برخی همچون جهادگران به دلیل اینکه ارتفاع نسبتا کمی دارند از نخستین ساعات صبح دیروز سه شنبه زیر آب رفته و تردد در این منطقه ممنوع شده است.

ناتوانی خرم رود با ظرفیت عبوری حدود 200 متر مکعب بر ثانیه در عبور دادن آب های ناشی از بارش ها در منطقه ساحلی علوی به اوج خود می رسد جایی که ارتفاع دیواره س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان سیلاب در معابر و خیابان های خرم آباد

جولان سیلاب در معابر و خیابان های خرم آباد