مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 05:262020-02-26پزشكي

ورود و خروج دام زنده در کردستان ممنوع شد


رییس شبکه دامپزشکی مریوان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای پیشگیری از انتقال و وقوع بیماری های واگیر دار هر گونه نقل و انتقالات (ورود و یا خروج) دام زنده در این شهرتسان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

مسعود خاتمی افزود: دامداران و چوبداران شهرستان به منظور حفظ بهداشت و سلامت افراد جامعه موضوع را رعایت و از مراجعه به شبکه دامپزشکی و سایر ارگان های ذیربط خودداری کنند و در صورت هرگونه درخواست و یا پیگیری موضوع فقط با شماره 34521426 تماس حاصل نمایند.

رییس شبکه دامپزشکی مریوان یادآور شد: در صورت مساعد شدن شرایط و موافقت مراجع ذیصلاح مجددا این شبکه آماده خدمت رسانی به دامداران و چوبداران شهرستان است و این ابلاغ لغو خواهد شد.

وی تاکید کرد: شبکه دامپزشکی در اجرای دستوالعمل های سازمانی خود پیشرو در کنترل و پیگشیری از وقوع انواع بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام و ارتقای سطح سلامت و بهداشت دام و فرآورده های خام دامی و حفظ سلامت افراد جامعه است.

فاز دوم مایه کوبی علیه بیماری نیوکاسل در مریوان آغاز شد خاتمی با اشاره به آغاز اجرای فاز دوم مایه کوبی دام علیه بیماری نیوکاسل در این شهرستان گفت: در راستای برنامه ملی کنترل و کاهش بیماری نیوکاسل فاز دوم اجرای این طرح در شهرستان آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود و خروج دام زنده در کردستان ممنوع شد

ورود و خروج دام زنده در کردستان ممنوع شد