مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 05:152020-02-26دانش

ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان، مظهر ورود به نسل چهارم دانشگاهی است


ناحیه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان در مساحت 32 هکتار شامل مراکز رشد و نوآوری، کارآفرینی و بازی های رایانه ای، صنایع سرگرمی، کریدور دانش و شتاب دهنده های صنایع خلاق، بهمن جاری با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح شد.

هوشنگ طالبی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز دانشگاه های معتبر و بزرگ دنیا به سمت نسل چهارم یعنی جامعه پرداز حرکت کردند و به دنبال برقراری ارتباط هرچه بهتر و نزدیکتر با جامعه هستند.

وی با بیان اینکه نسل اول دانشگاه ها، آموزش محور، نسل دوم پژوهش محور و نسل سوم، کارآفرین بودند، اظهارداشت: دانشگاه های نسل چهارم که جامعه محور است، برای بهبود و ارتقای کیفیت زندگی جامعه تلاش می کند.

رییس دانشگاه اصفهان یکی از لازمه های تحقق دانشگاه نسل چهارم را نوآوری و خلاقیتی دانست که جامعه از دانشگاه ها انتظار دارد و گفت: امروز دیگر دانشجویان دیگر نمی توانند فقط به مسائل آموزشی و پژوهشی بسنده کنند بلکه باید یک قدم جلوتر برداشته و با نوآوری خود، زمینه های اشتغال در جامعه را ایجاد کنند.

طالبی با اشاره به اینکه دانشگاه اصفهان با حمایت بی دریغ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به راه اندازی ناحیه نوآوری و فناوری در این مجموعه کرد، افزود: ضلع شمالی این دانشگاه که در مجاورت یکی از میدان های اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان، مظهر ورود به نسل چهارم دانشگاهی است

ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان، مظهر ورود به نسل چهارم دانشگاهی است