مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 22:552020-02-25اقتصادي

نظارت ویژه بر فروشندگان لوازم بهداشتی و پزشکی


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با توجه به شرایط موجود در جامعه و در جهت مقابله با بیماری کرونا نظارت ویژه ای بر فروشندگان لوازم بهداشتی و پزشکی نظیر ماسک و الکل انجام می گیرد و در صورت بروز هر گونه تخلفی از سوی فروشندگان بدون اغماض به صورت قاطع برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی شامگاه گذشته در جلسه با بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف در خصوص برنامه های سازمان برای کنترل قیمت ها و جلوگیری از سوء استفاده برخی از افراد در ایام پایانی سال و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: طرح تشدید بازرسی و کنترل بازار برای بازار شب عید در کنار تأمین کالا و توزیع آن در سطح استان انجام می گیرد.

وی افزود: در این طرح شعبه سیار تعزیرات حکومتی، بازرسان اتاق اصناف، بسیج اصناف و کارشناسان دیگر دستگاه های اجرایی استان به صورت گشت های مشترک، در این طرح ما را یاری می کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: دریافت گزارشات مردمی در طول شبانه روز در حال انجام بوده و بازرسان سازمان صمت پس از دریافت شکایت و گزارشات مردمی بلافاصله در محل واحد صنفی حاضر و نسبت به پیگیری موضوع اقدام و نهایتا نتیجه را به تماس گیرنده اعلام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ویژه بر فروشندگان لوازم بهداشتی و پزشکی

نظارت ویژه بر فروشندگان لوازم بهداشتی و پزشکی