مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 21:052020-02-25اجتماعي

تخلیه ساکنان 7 روستای الیگودرز 27 واحد مسکونی خسارت دید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حمید کشکولی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به شدت بارندگی ها در شهرستان الیگودرز، اظهار داشت: در حال حاضر بخش عمده ای از معابر شهر الیگودرز دچار آب گرفتگی شده که نیروهای امدادی، شهرداری و هلال احمر در سطح شهر مشغول رفع این آب گرفتگی ها هستند.

وی با بیان اینکه جاده الیگودرز به زز و ماهر در گردنه گله بادوش به دلیل ریزش بهمن بسته است، بیان داشت: همچنین رودخانه زز طغیان کرده و بیش از 160 میلی متر در بخش زز و ماهرو و ذلقی بارش باران داشته ایم.

فرماندار الیگودرز، گفت: جاده اصلی شول آباد - خرم آباد به دلیل ریزش و امکان اینکه تهدیدی باشد برای مسافران در حال حاضر بسته است، در مسیر ذلقی رانش زمین داریم و جاده الیگودرز به بخش ذلقی نیز بسته است.

کشکولی با تاکید بر اینکه چند روستای شهرستان در محاصره آب هستند، تصریح کرد: تلاش کرده ایم با کمک نیروهای امدادی، بسیج و نیروهای مردمی، بخش عمده ای از ساکنین هفت روستا را که در معرض خطر هستند تخلیه و به جای امن منتقل کنیم.

وی، بیان داشت: با تمهیدات اندیشیده شده تردد ماشین های سنگین در محور الیگودرز - اصفهان برای امشب تا صبح متوقف شده است.

فرماندار الیگودرز، یادآور شد: متأسفانه سیلاب به 27 واحد مسکونی در بخش های مختلف شهرستان خسارت عمده وارد کرده است که ساکنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه ساکنان 7 روستای الیگودرز 27 واحد مسکونی خسارت دید

تخلیه ساکنان 7 روستای الیگودرز 27 واحد مسکونی خسارت دید