مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 21:052020-02-25سياسي

موارد بهداشتی در ارائه خدمات سفرهای نوروزی استان یزد رعایت شود


محمدعلی طالبی، سه شنبه شب در نشست ستاد خدمات سفر استان یزد، افزود: امسال با توجه به اینکه اکثر نقاط کشور درگیر بیماری کرونا هستند و امروز در استان یزد نیز یک مورد مثبت از این بیماری مشاهده شده، شرایط بهداشتی متفاوت است اما این شرایط نباید مانع خدمت رسانی به مردم شود.

وی ادامه داد: بخش زیادی از فعالان گردشگری برای ایام نوروز برنامه ریزی کرده و تدارک دیده اند و اگر همه موارد با یکدیگر دیده نشود با مشکل زیادی در این بخش روبرو شده و تعداد زیادی بیکار خواهند شد.

استاندار یزد گفت: همزمان با مدیریت برنامه های نوروزی باید دستورات استانی و کشور در مورد ملاحظات پیشگیرانه در ارتباط با بیماری کووید 19 نیز اجرایی شود.

علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری و مسئول کمیته اطلاع رسانی خدمات سفر استان نیز در این نشست گفت: امسال شرایط متفاوت از سال های قبل است و موارد بهداشتی زیادی باید رعایت شود و مبنای کار ما فعلا بر این اساس است که مردم بیشتر در خانه بمانند بجای اینکه سفر کنند ولی تابع دستورات استان و کشور هستیم و همراه با دعوت مردم به حفظ آرامش، در زمینه اطلاع رسانی نیز خدمت رسانی خواهیم کرد.

محمد یارمند مسئول کمیته امور شهرهای ستاد سفر استان یزد نیز در این نشست گفت: با توجه به وسعت مسئولیت ها و وظایفی که بر عهده شهرداری هاست هر ساله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد بهداشتی در ارائه خدمات سفرهای نوروزی استان یزد رعایت شود

موارد بهداشتی در ارائه خدمات سفرهای نوروزی استان یزد رعایت شود