مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 19:452020-02-25پزشكي

تولید 20 هزار مایع ضدعفونی کننده در واحد تولیدی سینره یاسوج


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تولید 6 تا 18 هزار مایع ضدعفونی کننده در یک واحد تولیدی این استان خبر داد.

  - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تولید 6 تا 18 هزار مایع ضدعفونی کننده در یک واحد تولیدی این استان خبر داد.

  حسین کلانتری در حاشیه بازدید از واحد تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی سینره گفت: این واحد تولیدی با توجه به شیوع ویروس کرونا در برخی از استان های کشور، خط تولید خودش را به تهیه مواد ضد عفونی از جمله ژل ضدعفونی کننده اختصاص داده است.

وی اظهارکرد: روزانه بین 6 تا 18 هزار مایع ضدعفونی را می تواند تولید کند و علاوه بر تامین نیاز استان از روزهای آینده صادرات به سایر استان ها نیز خواهد داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم نگران نباشند و با رعایت اصول بهداشتی می توانند به جنگ این ویروس بروند، تصریح کرد: مردم آرامش خود را حفظ کنند، رسانه ها سعی کنند سیاست ایجاد آرامش و امید را در مردم تقویت کنند.

کلانتری به واحدهای تولیدی و داروخانه هایی که ماسک، مایع ضدعفونی و سایر اقلام مورد نیاز در این ایام را گران در اختیار مردم قرار می دهند هشدار داد و آن را بی انصافی محض دانست و ادامه داد: حتما با کسانی که در این ایام اقلام مورد نیاز پیشگیری از بیماری کروناویروس را احتکار می کنند و یا گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 20 هزار مایع ضدعفونی کننده در واحد تولیدی سینره یاسوج

تولید 20 هزار مایع ضدعفونی کننده در واحد تولیدی سینره یاسوج