مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 19:452020-02-25حوادث

ریزش و رانش در برخی جاده های لرستان/ تلاش برای بازگشایی محورها


معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به ریزش و رانش در برخی جاده های لرستان به دلیل بارش های سیل آسا، از تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی محورها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خداداد مقبلی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از روز گذشته بارش ها در 11 شهرستان لرستان آغاز شده که به دلیل شدت بارش ها سطح آب در رودخانه ها بالا آمده است.

وی، عنوان کرد: با توجه به اینکه جاده خرم آباد - پلدختر در حاشیه رودخانه کشکان قرار دارد، این مسیر از غروب روز گذشته مسدود شد و مسیر جایگزین آن آزاد راه خرم آباد - پاعلم - پلدختر تعیین شده است.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با تاکید بر اینکه با توجه به آمادگی که ما داشتیم، راهداری با 228 دستگاه ماشین آلات راهداری، 400 نفر نیرو در قالب 40 اکیپ در مسیرهای ارتباطی مستقر شدند، افزود: خوشبختانه عمده مسیرهایی که ریزش و رانش داشته اند با توجه به استقرار نیروهای راهداری در جاده ها، در کمترین مقطع زمانی ریزش برداری در آنها انجام شده است.

مقبلی، گفت: بر اساس آمار، تقریباً راه ارتباطی 59 روستا مسدود است، از این تعداد 24 روستا در شهرستان دلفان و 30 روستا نیز در محدوده پلدختر و معمولان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش و رانش در برخی جاده های لرستان/ تلاش برای بازگشایی محورها

ریزش و رانش در برخی جاده های لرستان/ تلاش برای بازگشایی محورها