مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 19:162020-02-25اقتصادي

34 فرصت سرمایه گذاری در اقتصاد دانش بنیان خراسان رضوی شناسایی شد


علی رسولیان سه شنبه شب در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی که با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در مشهد برگزار شد افزود: این فرصت ها مورد مطالعه قرار گرفته و در همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری استان در ماه جاری رونمایی می شود.

وی ادامه داد: 268 شرکت دانش بنیان در استان و 340 شرکت دانش بنیان و استارتاپ در پارک علم و فناوری خراسان با اشتغالزایی برای چهار هزار و 384 نفر وجود دارد.

اجرای 100 درصدی 105 پروژه سرمایه گذاری در طرح مثلث توسعه اقتصادی معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به طرح مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی استان گفت: مبنای این طرح مردمی کردن اقتصاد و همراهی و هم افزایی ارکان حاکمیت در استان است.

وی افزود: این طرح وارد مرحله جدیدی شده و به عنوان یک نرم افزار مدیریتی توانسته تعامل حداکثری بین بخش های مختلف حاکمیتی در استان از جمله ائمه جمعه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، روسای دادگستری، فعالان بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی ایجاد کند.

وی ادامه داد: تاکنون 186 شرکت بخش خصوصی، موسسه و نهاد غیردولتی به عنوان معین اقتصادی در طرح مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی، محوریت توسعه روستاهای خراسان رضوی را برعهده گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 فرصت سرمایه گذاری در اقتصاد دانش بنیان خراسان رضوی شناسایی شد

34 فرصت سرمایه گذاری در اقتصاد دانش بنیان خراسان رضوی شناسایی شد