مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 18:002020-02-25پزشكي

لغو تمامی برنامه های فرهنگی و ورزشی شهرداری قدس


رییس شورای اسلامی شهرقدس از لغو تمامی برنامه ها، فعالیت ها و تجمعات فرهنگی، آموزشی و ورزشی وابسته به شهرداری قدس برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر قدس، حسین چناقچی رییس شورای اسلامی شهرقدس امروز در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در بسیاری از کشورها و از جمله ایران، برخی نگرانی ها در سطح جامعه روی داد که البته بسیاری از آن ناشی از اخبار غیرموثق و آمار و اطلاعات نادرست منتشر شده به ویژه در فضای مجازی است.

وی افزود: در سطح شهرستان قدس به تبع جلسات برگزار شده اقداماتی در دستور کار برای مقابله با شیوع ویروس کرونا قرار گرفت که با توجه استفاده بالای شهروندان از امکانات و سیستم شهرداری، شهرداری قدس نقش مهمی را در این بسیج همگانی دارد.

رییس شورای اسلامی شهرقدس بیان داشت: از مهم ترین اقدامات انجام شده می توان به ضدعفونی کلیه اماکن، ابنیه و سیستم خدمات رسان شهرداری قدس از جمله سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی، لغو کلیه برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، آموزشی و ورزشی وابسته به شهرداری قدس و سازمان های تابعه و ارائه آموزش های لازم اشاره کرد.

چناقچی گفت: شهروندان عزیز بایستی به ادعا و اخبار نادرست منتشر شده توجه نکنند و با توجه به اعلام خطر پایین کشندگی این ویروس، بایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو تمامی برنامه های فرهنگی و ورزشی شهرداری قدس

لغو تمامی برنامه های فرهنگی و ورزشی شهرداری قدس