مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 17:452020-02-25سياسي

تمامی وسیله های حمل و نقل عمومی ضدعفونی شده است


استاندار فارس با اشاره به شیوع ویروس کرونا در فارس گفت: تمامی وسیله های حمل و نقل عمومی شهر شیراز ضدعفونی شده ؛بیمارستان علی اضعر تجهیز و تمامی پرسنل بیمارستان های استان در حالت آماده باش قراردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عنایت الله رحیمی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع بررسی نقشه فرهنگی کشور؛ با اشاره به شیوع ویروس کرونا در فارس اظهار داشت:تمامی وسیله های حمل و نقل عمومی ضدعفونی شده و محیط های شهری و پایانه ها، فرودگاه و ترمینال ها تحت کنترل است و همچنین بیمارستان علی اضعر تجهیز  و پرسنل سایر بیمارستان های فارس در حالت  آماده قراردارند.

وی افزود: کارگروه ویروس کرونا تشکیل شده است و سه بیمار ابتلا به این بیماری با جواب اولیه مثبت در استان را شاهد هستیم و مابقی افراد مشکوک به علایم این بیماری؛ آزمایشاتشان منفی بود ترخیص شده اند.

  رحیمی با اشاره به موضوع اصلی جلسه، بیان کرد: فرهنگ دارای جنبه عینی و ذهنی است، سند مهندسی فرهنگی بر همین اساس دارای اهمیت است و باید با کمک فرهیختگان استانی، در قالب استانی نیز تدوین شود.

  استاندار فارس اشاره کرد: تاکنون توجه ویژه ای به گسترش فرهنگ قرآنی در استان شده، همچنین توجه به فرهنگ عفاف و حجاب، نماز و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اجرایی شده است که در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی وسیله های حمل و نقل عمومی ضدعفونی شده است

تمامی وسیله های حمل و نقل عمومی ضدعفونی شده است