مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 17:302020-02-25سياسي

«رامین میرزایی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان شد


رامین میرزایی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان شد.

- رامین میرزایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان شد ایسنا/زنجان رامین میرزایی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان شد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان عصر امروز (6اسفند) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با بیان اینکه مدیریت، هنر مسئولان در سیستم جاری است، گفت: پشتوانه مدیریت صحیح، برنامه ریزی و پشتوانه برنامه ریزی شاخص دقیق است و پشتوانه شاخص دقیق نیز انطباق شاخص عدم اطمینان به اطمینان است.

فتح الله حقیقی ادامه داد: کشور امروز در جنگ اقتصادی نابرابری قرار گرفته است و خوشبختانه در استان زنجان مدیران توانمندی وجود دارند که هماهنگی بالایی بین آنان بوده که اگر این گونه نبود، زنجان جزو سه استان برتر در بحث تسهیل کسب و کار و سه استان امن کشور نبود و این امنیت به حدی است که انتخابات مجلس یازدهم در امنیت کامل و بدون مشکل برگزار شد.

استاندار زنجان با اشاره به تسهیلات ارائه شده در استان زنجان، افزود: پرداخت تسهیلات به بخش های مختلف از جمله صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و غیره نسبت به سال گذشته 37 درصد افزایش یافته و این افزایش نیز با توجه به ارتقای جایگاه اقتصادی بانک های استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رامین میرزایی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان شد

«رامین میرزایی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان شد