مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 17:152020-02-25حوادث

دستگیری 13 سارق و کشف 18 فقره سرقت در ملایر


سرهنگ محمد باقر سلگی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طرح مبارزه با سارقان با اعزام گشت های هدفمند به نقاط از پیش تعیین شده و هماهنگی دستگاه قضایی طی 72 ساعت گذشته در شهرستان ملایر اجرا شد.

وی بیان کرد: در این راستا مأموران یک سارق مغازه، یک سارق دوچرخه، 3 سارق داخل خودرو، یک سارق سیم برق و یک سارق منزل را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلگی در ادامه سخنان خود، افزود: بر همین اساس، مأموران کلانتری 11 با کشف یک موتورسیکلت سرقتی، یک سارق انباری با اعتراف به 6 فقره سرقت، یک سارق قطعات داخل خودرو با 4 فقره سرقت و مأموران پاسگاه سامن یک سارق موتورسیکلت مسروقه را دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: در اجرای این طرح، مأموران پلیس آگاهی سارق یک دستگاه خودروی نیسان را دستگیر کردند که در بازرسی از منزل وی، 5 دستگاه ضبط خودرو به همراه قطعات دیگر خودرویی کشف و هر 13 متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری عامل برداشت اینترنتی غیر مجاز در ملایر فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز 5 میلیون ریالی اینترنتی در این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال دریافت شکواییه ای از یکی از شهروندان ملایری مبنی بر برداشت غیر مجاز 5 میلیون ریالی از حساب شخصی وی، بررسی موضوع توسط مأموران پلیس فتا در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 13 سارق و کشف 18 فقره سرقت در ملایر

دستگیری 13 سارق و کشف 18 فقره سرقت در ملایر