مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 17:152020-02-25پزشكي

وضعیت در چهارمحال و بختیاری همچنان سفید است/ هیچ مورد قطعی از ابتلا به کرونا نداریم


رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه با پیشگیری، کنترل و رعایت اصول بهداشتی توسط مردم استان همچنان هیچ مورد قطعی از ابتلا به ویروس کرونا نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سید راشد جزایری دقایقی پیش در بخش خبری شبکه جهانبین گفت: خوشبختانه با مراقبت ها، پیشگیری، کنترل و رعایت اصول بهداشتی توسط مردم چهارمحال و بختیاری همچنان هیچ مورد قطعی از ابتلا به ویروس کرونا در استان نداریم.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حدود 10 استان کشور موارد قطعی و یا موارد مشکوک به بیماری وجود دارد، افزود: در استان ما نمونه های ارسال شده منفی بوده و وضعیت همچنان سفید است.

وی با اشاره به راه اندازی کمپینی با هدف آموزش و اطلاع رسانی برای توسعه خودمراقبتی و مهار بیماری اظهار داشت: با مشارکت مردم و تمام ارگان ها کرونا را شکست می دهیم.

راه اندازی خطوط تلفن گویا برای پاسخگویی به سوالات مردم جزایری از آمادگی 23 مرکز به صورت شبانه روزی برای پذیرش بیمارانی که علائم شبه آنفلوآنزا دارند خبر داد و گفت: اسامی مراجعه کنندگان در سامانه ثبت و در صورت نیاز به سطوح بالاتر ارجاع داده می شود.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هشت مرکز نیز به صورت 12 ساعته در مراکز شهرستان ها پذیرای افراد مشکوک به بیماری هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت در چهارمحال و بختیاری همچنان سفید است/ هیچ مورد قطعی از ابتلا به کرونا نداریم

وضعیت در چهارمحال و بختیاری همچنان سفید است/ هیچ مورد قطعی از ابتلا به کرونا نداریم