مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 17:062020-02-25اجتماعي

ورود امواج اصلی سامانه بارشی در لرستان


زینب اکبری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس الگوهای مرکز پیش بینی هواشناسی لرستان، از روز گذشته موج های اولیه یک سامانه بارشی به آسمان استان وارد شد.

وی اظهار داشت: در ساعات بعدازظهر امروز، با ورود امواج اصلی این سامانه بارشی به تدریج بر مقدار و شدت بارش ها افزوده شد به طوری که تا این لحظه برای همه نقاط استان مقادیر قابل توجهی از باررندگی ثبت شده است.

وی بیان کرد: بر طبق آخرین نقشه ها و مدل های هواشناسی از امشب تا فردا ظهر باز هم با فعالیت هسته اصلی این سامانه بارشی بر روی منطقه به تناوب برای همه نقاط استان شاهد بارندگی، گاهی رعد و برق و گاهی وزش باد شدید لحظه ای خواهیم بود.

اکبری با بیان اینکه همراه با این شرایط جوی، برای مناطق مستعد احتمال رخداد صاعقه و رگبار تگرگ دور از انتظار نیست، اظهار داشت: از امشب تا فردا صبح با توجه به ریزش هوای سرد به درون این سامانه بارشی، پیش بینی می شود که برای مناطقی از شمال و به ویژه نیمه شرقی استان ارتفاعات، گردنه ها و جاده های کوهستانی بارش برف را داشته باشیم که منجر به اختلال در تردد جاده ای و لغزندگی سطح جاده ها هم خواهد شد.

کارشناس هواشناسی لرستان گفت: در این مدت با توجه به مقدار و شدت بارش ها در اغلب نقاط استان آبگرفتگی معابر، روان آب های سطحی، سیلابی شدن مسیل ها، وقوع سیلاب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود امواج اصلی سامانه بارشی در لرستان

ورود امواج اصلی سامانه بارشی در لرستان