مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 17:062020-02-25اقتصادي

79 درصد واحدهای مسکونی سیل زده گلستان به مرحله سقف رسیده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، هادی حق شناس در سی و چهارمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی استان اظهارکرد: خوشبختانه 50 درصد اول مبالغ بلاعوض کشاورزان پرداخت شده و پس از ابلاغ 50 درصد دوم توسط وزارت کشور این رقم هم به آنها در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

استاندار گلستان با اشاره به روند بازسازی هفت هزار و 707 واحد مسکونی سیلزده، افزود: 99 درصد واحد های مسکونی پی کنی شده و بیش از 79 درصد واحد های مسکونی به مرحله سقف رسیده اند.

وی با بیان اینکه تلاش داریم هر چه سریعتر واحدهای مسکونی سیلزدگان را به آنها تحویل دهیم، ادامه داد: تاکنون 55 هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی و بهسازی واحدهای مسکونی توزیع شده و 202 میلیارد تومان به صورت بلاعوض در اختیار واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل قرار گرفته است.

حق شناس با اشاره به همکاری بانک ها در جریان سیل یادآور شد: برای 120 پرونده از مجموع هفت هزار و 707 پرونده نیازمند بازسازی، انعقاد قرارداد صورت نگرفته که طی 10 روز آینده روند انعقاد قرارداد در بانک ها 100 درصد خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور گفت: این ویروس خطرناک تر آنفلوانزای H1N1 نیست و تنها نیاز است همه مردم مسائل بهداشتی را رعایت کنند و از دست دادن و روبوسی پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

79 درصد واحدهای مسکونی سیل زده گلستان به مرحله سقف رسیده است

79 درصد واحدهای مسکونی سیل زده گلستان به مرحله سقف رسیده است