مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 16:552020-02-25اجتماعي

کاهش دما در لرستان/سفرهای غیرضروری را کنسل کنید


امشب شاهد کاهش دما در استان خواهیم بود که ممکن است در محورهای مواصلاتی شاهد بارش برف باشیم لذا از مردم خواهش داریم که سفرهای غیرضروری خود را کنسل کنند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: امشب شاهد کاهش دما در استان خواهیم بود که ممکن است در محورهای مواصلاتی شاهد بارش برف باشیم لذا از مردم خواهش داریم که سفرهای غیرضروری خود را کنسل کنند.

غلامرضا آقامیرضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز دوباره بارش ها در سطح استان، اظهار کرد: براساس گزارش های هواشناسی این بارش ها تا فردا صبح ادامه دارد، بنابراین از شهروندان و هم استانی ها انتظار داریم امشب نیز همکاری کنند که از این بحران عبور کنیم.

وی ادامه داد: جاده قدیم خرم آباد ـ پلدختر را مصدود کردیم و ارتباط با شهر پلدختر و معمولان از جاده پدافندی چولهول و دهلیج امکان پذیر است و توصیه می کنیم کسانی که ضرورتی ندارد حتی المقدور از این مسیرها نیز تردد نکنند.

آقامیرزایی بیان کرد: در بقیه شهرستان ها نیز بارش را داریم انتظار داریم مردم به همان روال که این چند روز همکاری کردند باز هم مدیریت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان عنوان کرد: مجموعه دستگاه های امداد و نجات و راهداری مستقر هستند که اگر اتفاقی افتاد بتوانند سریع تر موضوع را جمع کنند و مشکلات را به حداقل برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما در لرستان/سفرهای غیرضروری را کنسل کنید

کاهش دما در لرستان/سفرهای غیرضروری را کنسل کنید