مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 16:102020-02-25اجتماعي

دهانه ورودی پل های «فرسفج» و «کرزان» در تویسرکان لایروبی شد


سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان از لایروبی دهانه ورودی پل های «فرسفج» و «کرزان» در این شهرستان خبر داد.

- همدان - سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان از لایروبی دهانه ورودی پل های فرسفج و کرزان در این شهرستان خبر داد.

اسحاق ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سرکشی مستمر و ساعتی از ابنیه تاریخی شهرستان تویسرکان اظهار کرد: با توجه به اعلام هوا شناسی مبنی بر ریزش های جوی و احتمال سیلاب در شهرستان تویسرکان، کارشناسان و سرپرست این اداره در شهرستان تویسرکان و مسئول پایگاه حفاظت به منظور جلوگیری از آسیب دیدن ابنیه تاریخی نسبت به بازدید و سرکشی از ابنیه شهرستان به صورت مستمر و ساعتی اقدام کردند تا در صورت بروز هر گونه خطر احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند ترکاشوند گفت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر ریزش های جوی و احتمال سیلاب در شهرستان تویسرکان دهانه ورودی پل های فرسفج و کرزان لایروبی شده است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان همچنین در ادامه به وضعیت اشتغال هنرمندان صنایع دستی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال 98 تا پایان بهمن ماه در این شهرستان دوره های آموزشی در رشته های نقاشی رو لعاب و زیر لعابی، مروار بافی، تراش سنگ های قیمتی و نیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهانه ورودی پل های «فرسفج» و «کرزان» در تویسرکان لایروبی شد

دهانه ورودی پل های «فرسفج» و «کرزان» در تویسرکان لایروبی شد