مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:452020-02-25سياسي

کار و فعالیت در کشور از روز شنبه باید روال عادی خود را داشته باشد


رییس جمهور، گزارش وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برای مهار و تلاش در مسیر ریشه کنی بیماری کرونا در کشور را امیدوارکننده خواند و تصریح کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی عصر سه شنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، با قدردانی از همه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی اظهارداشت: تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا لازم الاجراست و اجتماعات غیر ضرور با توصیه ستاد تعطیل می شود.

متن سخنان دکتر روحانی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ابتدا باید از همه پرسنل بهداشتی و درمانی در سراسر کشور که در این روزها با یک تلاش پیگیر و همه جانبه برای پیشگیری و مبارزه با این ویروس همه توان خود را بکار گرفتند، تشکر و سپاسگزاری کنیم .

در جلسه امروز به وزیر محترم بهداشت تأکید کردیم که پرسنل بیمارستانی هرگونه نیازی برای حفاظت خودشان دارند، آن نیاز در اولویت باشد و این کار سریعاً انجام گیرد.

گزارشی که آقای وزیر محترم در آغاز جلسه دادند، گزارش امیدوارکننده ای بود بر این مبنا که حرکت به سمت کنترل این ویروس است و مراجعه کننده ها در بسیاری از شهرهایی که در روزهای پیش زیاد بوده، به شدت کاهش پیدا کرده است.

افرادی که از بیمارستان مرخص می شوند و تست شان مثبت بوده و دوران درمان خود را گذرانده اند، این هم افزایش پیدا کرده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار و فعالیت در کشور از روز شنبه باید روال عادی خود را داشته باشد

کار و فعالیت در کشور از روز شنبه باید روال عادی خود را داشته باشد