مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:252020-02-25اقتصادي

برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بانه لغو شد


اسماعیل محمدی عصر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی سفرهای نوروزی شهرستان اظهار داشت: عزم جدی مسوولان و همکاری مردم برای پیشگیری و مبارزه با شیوع بیماری کرونا ضروری است که همه دست بدست هم دهیم و این مسیر بحرانی را بدون آسیب به جامعه طی کنیم.

وی افزود: باید برای حفظ سلامت مسافرین به صورت روزانه پایانه مسافربری ضد عفونی و نکات بهداشتی در اماکن عمومی رعایت شود.

اقامت در مراکز خدماتی بانه 30 درصد افزایش یافت رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه نیز گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته بازدید از جاذبه های گردشگری شهرستان 27 درصد رشد یافت و اقامت شبانه مسافران نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

سعدالله رحیمی خواه با اشاره به افزایش 18 درصدی آمار بازدیدهای نظارتی بر مراکز خدماتی افزود: مجموعه تذکرات، اخطاریه و تعلیق مراکز خدماتی منفی 25 درصد است و مراکز خدماتی باید تمام نواقص خود را اصلاح و رضایت مشتریان را در اولویت قرار دهند.

وی تاکید کرد: در ایام تعطیلات نوروزی امسال 335 هزار 770 مسافر وارد شهرستان شدند که از این تعداد 115 هزار 595 در مراکز اقامتی به صورت شبانه اقامت داشتند.

رحیمی خواه ادامه داد: بحران شیوع ویروس کرونا در کشور امسال بسیاری از برنامه های نوروزی را تحت تاثیر قرار می دهد که برای حل این مشکلات در کمیته ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بانه لغو شد

برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بانه لغو شد